مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

تمدید مهلت تاریخ تحویل مدارک+افتتاح حساب عمره دانشجویی 1391

http://s2.picofile.com/file/7170181505/n00055912_b.jpg


معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید زمان افتتاح حساب و تحویل مدارک عمره گزاران دانشجو خبر داد.

  متن کامل خبر :
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:زمان افتتاح حساب و تحویل مدارک عمره تا 15 آبان ماه تمدید شد.
وی در این باره تصریح کرد:قرار بود تا 10 آبان ماه مدارک از دانشجویان تحویل گرفته شود؛ اما به دلیل مشکلاتی که در روزهای نخست در افتتاح حساب عمره گزاران دانشجو به وجود آمد، این زمان تا 15/8/90 تمدید می شود.
زارع گفت:پذیرفته شدگان عمره هر چه زودتر نسبت به افتتاح حساب و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

تکمیلی:
عمره گزاران دانشجو باید تا 25 آذرماه گذرنامه خود را تحویل دهند
اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب

  معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اطلاع رسانی به زائرین برای آگاهی از آماده شدن مجوز خروج ایشان در اداره گذرنامه از طریق سایت لبیک انجام خواهد شد.

  متن کامل خبر :
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،محمد زارع،معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:مهلت تحویل مدارک عمره گزاران دانشجو(به غیر از گذرنامه مشمولین) تا 15 آبان ماه است.
وی تصریح کرد:دانشجویان پسر و متاهلین باید تا تاریخ 25/9/90 گذرنامه خود را تحویل رابطین عمره در دانشگاه خود دهند.
زارع در خصوص صدور گذرنامه دانشجویان مشمول گفت:این دسته از دانشجویان باید فرم شماره 3 (حاوی شماره کلاسه معافیت تحصیلی) و فرم شماره 4 (تعهد نامه محضری) را پس از تکمیل به همراه مدارک اولیه تحویل دهند تا نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در استان از طریق سازمان وظیفه عمومی ناجا مجوز خروج از کشور ایشان را اخذ نماید. پس از دریافت مجوز توسط نماینده استان و ثبت آن در سیستم اداره گذرنامه،دانشجو می تواند با مراجعه به پلیس + 10 با ارائه مدارک گذرنامه خود را دریافت نماید.
وی ادامه داد: زمان ارسال مجوز به اداره گذرنامه از طریق سایت ستاد عمره دانشگاهیان و یا شورای هماهنگی استان خود اعلام خواهد شد و دانشجو از آن پس می تواند به دفاتر پلیس + 10  مراجعه و جهت دریافت گذرنامه اقدام نماید.

مطالب مرتبط :


ثبت‌نام عمره ۸۹ دانشگاهیان آغاز شد ( لینک ثبت نام)

ثبت نام حج عمره و سفر به عتبات دانشجویی سال ۹۰

زمان اعلام نتایج قرعه کشی + نهایی کردن ثبت نام  حج عمره و عتبات دانشجویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد