مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

شهادت امام هادی (ع) بر همگان تسلیت باد.

 

 مختصری از امام هادی (ع)

 

ولادت امام

نام شریف دهمین امام شیعیان حضرت امام هادی علیه السلام، علی است. در میان القاب فراوان آن امام، «هادی» شهرت بیشتری دارد. کنیه امام هادی علیه السلام ابوالحسن است. سال ولادت حضرت هادی 212 یا 214 هـ.ق است و محل ولادتش، جایی به نام صریا در نزدیکی مدینه .

پدر بزرگوار امام هادی، حضرت امام محمد جواد علیه السلام است و مادر بزرگوارش بانویی به نام سمانه مغربیه. از دوران کودکی امام هادی جز چند واقعه، چیزی در تاریخ ثبت نشده است. با شهادت امام جواد علیه السلام در سال 220 هـ.ق، حضرت هادی در سن هشت یا شش سالگی به امامت رسیدند.

اگر چه حضرت هادی 42 سال بیشتر عمر نکرد، اما دوران 34 ساله امامت او نسبت به دوران امامت برخی دیگر از ائمه علیهم السلام طولانی‌تر است. پدر بزرگوار امام هادی علیه السلام در مواردی به امامت فرزندش تصریح فرموده است. امام هادی به‌دلیل قابلیت و لیاقت و عنایت الهی، از جایگاهی رفیع نزد خداوند برخوردار است

ادامه مطلب ...

university of kwazulu natal 2

http://s1.picofile.com/cioblog/Pictures/UKZN.JPG


لینک ورود                                                                http://ezproxy.ukzn.ac.za:2048/login
یوزرنیم و پسورد در قسمت نظرات
(ساینس دایرکت دارد )
لینک خروج                                                             http://ezproxy.ukzn.ac.za:2048/logout
( خروج پس از استفاده فراموش نشود)
ادامه مطلب ...

شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید

http://s1.picofile.com/cioblog/Pictures/success%20principles.jpg


«امت فاکس» نویسنده و فیلسوف معاصر، هنگام نخستین سفرش به آمریکا برای اولین بار در عمرش به یک رستوران سلف سرویس رفت ...
وی که تا آن زمان، هرگز به چنین رستورانی نرفته بود در گوشه ای به انتظار نشست با این نیت که از او پذیرایی شود.اما هرچه لحظات بیشتری سپری می شد ناشکیبایی او از اینکه می دید پیشخدمتها کوچکترین توجهی به او ندارند،شدت گرفت.از همه بدتر اینکه مشاهده می کرد کسانی پس از او وارد شده بودند ؛  در مقابل بشقاب های پر از غذا نشسته و مشغول خوردن بودند!!!

وی با ناراحتی به مردی که بر سر میز مجاور نشسته بود، نزدیک شد و گفت:«من حدود بیست دقیقه است که در اینجا نشسته ام بدون آنکه کسی کوچکترین توجهی به من نشان دهد. حالا می بینم شما که پنج دقیقه پیش وارد شدید با بشقابی پر از غذا در مقابلتان اینجا نشسته اید!موضوع چیست؟مردم این کشور چگونه پذیرایی می شوند؟!»
ادامه مطلب ...

جزئیات جدید کنکور متمرکز دکتری

http://s1.picofile.com/cioblog/Pictures/phd-logo-green.gif


سرورالدین به مهر خبر داد:
جزئیات جدید کنکور متمرکز دکتری/ زمان اعلام منابع و برگزاری آزمون متمرکز


رئیس سازمان سنجش با تشریح جزئیات جدیدی از آزمون سراسری دکتری گفت: تا حداکثر یک ماه آینده جزئیات طرح و منابع ابلاغ می شود و با توجه به اینکه آزمون در بهمن برگزار می شود از زمان ابلاغ تا برگزاری آزمون فرصت برای مطالعه متقاضیان به اندازه کافی وجود دارد.


ادامه مطلب ...

Pepperdine University

http://s1.picofile.com/cioblog/LOGO/pepperdine%20logo.jpg

طبق معمول یوزر نیم و پسورد در قسمت نظرات
https://lib.pepperdine.edu/menu

برای دوام بیشتر پسورد بعد از استفاده با این لینک خارج شوید
https://lib.pepperdine.edu/logout
ادامه مطلب ...