مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

سرچشمه اینترنت خشک شد!

http://s1.picofile.com/file/6329993958/naptlogo.gif

توسعه تلفن‌های متصل به اینترنت، سیستم‌های قرائت گر الکترونیک و سایر تجهیزات باعث شده است که روند کاهش آدرس‌های IPV4 و متعاقبا روند استقبال از نسخه‌ بعدی آدرس‌های الکترویکی (IPV6) تسریع یابد.

ادامه مطلب ...

سلام مجدد - چند پسورد

با عرض سلام و معذرت
من چند وقتی به علت مشکلات از جمله امتحانات فرصت نداشتم اینجا رو بروز کنم

با این حال دوستان طی این مدت خیلی لطف داشتند و من شرمنده همه شما هستم

یکی از دوستان به نام محمدعلی فردین تعدادی پسورد در قسمت نظرات معرفی کرده اند که من بدون کم و کاست همینجا قرار می دهم . البته تعدادی از این پسوردها سوخته اند و دیگه کار نمی کنند . ( توضیح این که ایشان پسوردها را در تاریخ ۲۹ آذر ارائه داده اند .) بزودی برای اعضا نیز پسورد ارسال خواهد شد.


http://s1.picofile.com/file/6324300800/password_star.jpg

به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...