مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

ثبت‌نام عمره ۸۹ دانشگاهیان آغاز شد ( لینک ثبت نام)

محمد زارع گفت: ثبت‌نام عمره دانشگاهیان در سال 89 از صبح امروز آغاز و تا 30 فروردین ماه ادامه خواهد داشت

  متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد عمره دانشگاهیان به نقل از تابناک، محمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام عمره دانشگاهیان در سال 89 از صبح امروز دوشنبه 23 فروردین آغاز و تا 30 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: دانشجویان و اساتید می‌توانند با مراجعه به سایت عمره دانشگاهیان به نشانی www.labbayk.com ثبت نام کنند.


جهت ورود به صفحه ثبت نام بر روی تصویر زیر کلیک کنید


معاون اجرایی ستاد عمره دانشگاهیان با بیان اینکه میزان سهمیه امسال هنوز از سوی سازمان حج و زیارت اعلام نشده است، افزود: به دلیل محدود بودن زمان ثبت‌نام تا اعزام، مراسم قرعه‌کشی عمره امسال 31 فروردین و از طریق سایت انجام می‌شود و افرادی که نام آنها در قرعه‌کشی درآمده از طریق پیامک آگاه می‌شوند؛ همچنین دانشجویان ثبت‌نام کننده، پس از قرعه‌کشی می‌توانند با مراجعه به سایت از نتیجه قرعه‌کشی آگاه شوند.
زارع با اشاره به اینکه در سال 89 ما فقط 3 گروه پسران مجرد، زوج‌های جوان و اساتید دانشگاه را اعزام خواهیم کرد، تصریح کرد: امسال اولین سالی است که اعزام دختران مجرد را نداریم، چرا ‌که کشور عربستان اعلام کرده که دختران مجرد زیر 45 سال بدون حضور محارم خود اجازه ورود به این کشور را ندارند. همچنین امسال مانند سال‌های گذشته از پسران مجرد بالای 40 سال ثبت‌نام به عمل نخواهد آمد.
وی با بیان اینکه گروه‌های متاهل را این زمان ثبت‌نام نمی‌کنیم، گفت: زوج‌های جوانی که قبلا در سایت ثبت‌نام کرده‌اند و افرادی که از تاریخ 31 شهریور 87 لغایت 31 شهریور 88 در سایت ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده و زمان ازدواج آنها در این تاریخ است، جزو اولویت اول ما در اعزام هستند.
معاون اجرایی ستاد عمره دانشگاهیان در پایان گفت: امسال در 2 مقطع اعزام خواهیم داشت که مقطع اول از 15 تیر ماه تا 8 مرداد است و آخرین گروه اعزام شده در اول ماه رمضان در ایران هستند و مقطع دوم اعزام نیز بهمن و اسفند 89 و فروردین 90 خواهد بود.
پایان پیام.اجاقی

ادامه مطلب ...