مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

بازگشت

http://s2.picofile.com/file/7170062040/ok_to_start_again.jpg


سلام

من دوباره برگشتم

اولا از همه ، از تمام دوستانی که تو این مدت لطف داشتند و با من تماس گرفتند ممنونم و سعی میکنم بزودی با همشون تماس بگیرم و اگر مشکلشون هنوز رفع نشده تا حد توان مشکلشون رو رفع کنم

بزودی پسوردهای دانشگاهی جدیدی برای اعضا ارسال خواهد شد.

دقت کنید که بیشتر امکانات وبلاگ در اختیار اعضا خواهد بود ، برای همین در صورت تمایل در وبلاگ عضو شوید ( منوی سمت راست ) .


قراره که اینجا کمی متفاوت بشه و امکانات دیگه ای هم به وبلاگ اضافه بشه


در خصوص عمره دانشجویی دوستان سوالات زیادی مطرح کردند من خودم موفق شدم در عمره دانشجویی شرکت کنم . بزودی توضیحاتی در این خصوص منتشر میکنم.


واقعا خوشحالم که دوباره میتونم در خدمت دوستان باشم.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد