مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

ثبت‌نام عمره ۸۹ دانشگاهیان آغاز شد ( لینک ثبت نام)

محمد زارع گفت: ثبت‌نام عمره دانشگاهیان در سال 89 از صبح امروز آغاز و تا 30 فروردین ماه ادامه خواهد داشت

  متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد عمره دانشگاهیان به نقل از تابناک، محمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام عمره دانشگاهیان در سال 89 از صبح امروز دوشنبه 23 فروردین آغاز و تا 30 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: دانشجویان و اساتید می‌توانند با مراجعه به سایت عمره دانشگاهیان به نشانی www.labbayk.com ثبت نام کنند.


جهت ورود به صفحه ثبت نام بر روی تصویر زیر کلیک کنید


معاون اجرایی ستاد عمره دانشگاهیان با بیان اینکه میزان سهمیه امسال هنوز از سوی سازمان حج و زیارت اعلام نشده است، افزود: به دلیل محدود بودن زمان ثبت‌نام تا اعزام، مراسم قرعه‌کشی عمره امسال 31 فروردین و از طریق سایت انجام می‌شود و افرادی که نام آنها در قرعه‌کشی درآمده از طریق پیامک آگاه می‌شوند؛ همچنین دانشجویان ثبت‌نام کننده، پس از قرعه‌کشی می‌توانند با مراجعه به سایت از نتیجه قرعه‌کشی آگاه شوند.
زارع با اشاره به اینکه در سال 89 ما فقط 3 گروه پسران مجرد، زوج‌های جوان و اساتید دانشگاه را اعزام خواهیم کرد، تصریح کرد: امسال اولین سالی است که اعزام دختران مجرد را نداریم، چرا ‌که کشور عربستان اعلام کرده که دختران مجرد زیر 45 سال بدون حضور محارم خود اجازه ورود به این کشور را ندارند. همچنین امسال مانند سال‌های گذشته از پسران مجرد بالای 40 سال ثبت‌نام به عمل نخواهد آمد.
وی با بیان اینکه گروه‌های متاهل را این زمان ثبت‌نام نمی‌کنیم، گفت: زوج‌های جوانی که قبلا در سایت ثبت‌نام کرده‌اند و افرادی که از تاریخ 31 شهریور 87 لغایت 31 شهریور 88 در سایت ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده و زمان ازدواج آنها در این تاریخ است، جزو اولویت اول ما در اعزام هستند.
معاون اجرایی ستاد عمره دانشگاهیان در پایان گفت: امسال در 2 مقطع اعزام خواهیم داشت که مقطع اول از 15 تیر ماه تا 8 مرداد است و آخرین گروه اعزام شده در اول ماه رمضان در ایران هستند و مقطع دوم اعزام نیز بهمن و اسفند 89 و فروردین 90 خواهد بود.
پایان پیام.اجاقی

ثبت نام اولیه عمره دانشگاهیان 89


       دانشجوی عزیز-استاد گرامی!

       با عرض سلام و ادب!
       خواهشمند است قبل از ثبت نام به دقت نکات ذیل را مطالعه و رعایت فرمائید

      1- ثبت نام فقط در دو گروه پسران مجرد (فردی-تنها) ، و اساتید (به صورت 1 تا 3 نفره) صورت می گیرد و هر شخص بنابر شرایط فقط در یکی از این قسمت ها می تواند ثبت نام نماید .
            تذکر- با توجه به تصمیم عربستان در سال جاری مبنی بر عدم صدور ویزا برای خانم های مجرد پایین تر از 45 سال ؛ امکان اعزام دانشجویان دختر مجرد به عمره وجود ندارد توضیحات .
            تذکر- با توجه به تصمیم ستاد عمره دانشگاهیان سهمیه متاهلین در سال جاری به شرکت کنندگان در برنامه ازدواج دانشجویی که ابان 88 در سایت آن ستاد ثبت نام نموده اند اختصاص می یابد توضیحات .

      2- ثبت نام از تاریخ 23/1/89 آغاز و تا تاریخ 30/1/89 ادامه خواهد داشت.و قرعه کشی در تاریخ 31/1/89 توسط ستاد عمره دانشگاهیان و بصورت متمرکز و توسط نرم افزار انجام خواهد شد و نتیجه از طریق سایت لبیک و همچنین پیام کوتاه به اطلاع برگزیدگان خواهد رسید .
            تذکر- با توجه به حجم زیاد متقاضی تشرف و محدودیتهای پهنای باند ثبت نام را به روزهای آخر موکول نفرمائید .
            تذکر- ممکن است به دلایل مخابراتی پیام کوتاه ارسالی به دست شما نرسد، لذا در تاریخ مقرر به سایت مراجعه نموده و از نتیجه قرعه کشی مطلع شوید .

      3- با توجه به اینکه ملاک شناسایی زائرین عمره گذار کد ملی می باشد، در وارد کردن کد ملی برای ثبت نام دقت فرمائید. در صورتیکه کد ملی وارد شده با کد ملی حقیقی فردی تناقض داشته باشد ؛امکان تصحیح آن وجود نخواهد داشت و در صورت پذیرفته شدن درقرعه کشی ‌از اعزام ایشان جلوگیری بعمل می آید .

      4- دانشجو می بایست نیم سال دوم سال تحصیلی 89-88 دانشجو باشد و برای اساتید محترم، داشتن شماره حکم کارگزینی الزامی است .

      5- افرادی که قبلاً با کاروان های عمره دانشجوئی (دانشگاهیان) مشرف شده اند امکان ثبت نام و تشرف در قالب کاروان های دانشگاهیان را نخواهند داشت .

      6- هر شخص بنابر شرایط فقط در یکی از قسمت ها می تواند ثبت نام نماید با توجه به این مورد دانشجویانی که عضو هیئت علمی نیز میباشند و تمایل دارند با اساتید اعزام شوند باید فقط در قسمت اساتید ثبت نام نمایند .

      7- تاریخ اعزام از پانزدهم تیر 89 لغایت هشتم مرداد 89 خواهد بود، لذا اساتید و دانشجویان محترم با درنظرگرفتن محدودیت برنامه دانشگاهی خود اقدام به ثبت نام نمایند .

      8- ایستگاه پروازی از استان محل تحصیل و یا تدریس خواهد بود. تعیین کاروان و تاریخ پرواز، توسط ستاد عمره دانشگاهیان تعیین خواهد شد و امکان جابه جائی وجود نخواهد داشت .

      9- با رایزنی های انجام گرفته با بانک ملت، دانشگاهیان محترم می توانند قسمتی از هزینه اعزام را بصورت تسهیلات قرض الحسنه سفر عمره از بانک ملت دریافت نمایند .

      10- با توجه به جابه جایی تاریخ امتحانات دانشگاه ها ؛درصورتیکه زمان اعزام با امتحانات دانشگاه ها تداخل داشته باشد ،ستاد عمره هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت .


       تذکر مهم
       برای ارتباط با ستاد عمره دانشگاهیان و طرح مطالب و مسائل خود تنها از طریق سایت و بخش ارتباط با ما اقدام نمایید و تا حدامکان از تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری نمایید.


آگاهی از شرایط ثبت نام پسران مجرد (فردی-تنها)

آگاهی از شرایط ثبت نام اساتید

توضیحات بیشتر در خصوص ثبت نام دختران مجرد (فردی-تنها(

توضیحات بیشتر در خصوص ثبت نام دختران و پسران متاهل(همراه با همسر)



مطالب مرتبط :


ثبت نام حج عمره و سفر به عتبات دانشجویی سال ۹۰

زمان اعلام نتایج قرعه کشی + نهایی کردن ثبت نام  حج عمره و عتبات دانشجویی

تمدید مهلت تاریخ تحویل مدارک+افتتاح حساب عمره دانشجویی 1391


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد