مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

نتایج قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان 92 اعلام شد


به گزارش لبیک،محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:ثبت نام از متقاضیان اعزام به عتبات دانشگاهیان از 17 لغایت 26 اردیبشهت ماه در سایت لبیک انجام شد و در این مدت حدود 42000 نفر از دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت نام کردند.

وی افزود:قرعه کشی از میان افرادی که اقدام به پیش ثبت نام عتبات کرده بودند، انجام شد و 3 هزار نفر از دانشگاهیان به عنوان زائر اصلی و ذخیره انتخاب شدند.

زارع گفت:متقاضیان می‌توانند از 28 اردیبهشت با مراجعه به ادامه مطلب و با وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه‌کشی مطلع شوند.

گفتنی است زائرین پذیرفته شده در قرعه کشی، اعم از اصلی و ذخیره باید از امروز 28 اردیبهشت لغایت 3 خرداد ماه نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود در سایت لبیک اقدام کنند.بدیهی است اگر پذیرفته شدگان تا تاریخ تعیین شده اقدام به ثبت نام نهایی نکنند، به منزله انصراف از اعزام تلقی خواهد شد.

لازم به ذکر است،اعزام زائران به عتبات عالیات از 20 خرداد ماه سال 1392 آغاز می شود و تا 12 تیرماه ادامه خواهد داشت.


مشاهده نتایج قرعه کشی عتبات دانشجویی 92 در ادامه مطلب

اعلام نتایج قرعه کشی


       زائر گرامی!

       با عرض سلام و ادب!
       خواهشمند است پیش از ورود به سامانه نکات ذیل را مطالعه فرمائید

      1- برای اگاهی از نتایج قرعه کشی از کد ملی به عنوان شناسه (user name) و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور(password) استفاده نمایید .

      2- در صورتیکه در قرعه کشی پذیرفته شده اید؛ به دقت مطالب و مراحل را مطالعه و رعایت فرمایید تا در مراحل ثبت نام با مشکل مواجه نشوید .

      3- پس از اعلام پذیرفته شدن در قرعه‌کشی به مراحل بعد، از جمله دانلود دفترچه راهنمای عتبات و نهایی کردن ثبت نام وارد می‌شوید .

      4- پس از نهایی کردن ثبت نام ،ورود مجدد به سایت و انجام تغییرات و پرینت امکانپذیر است .

      5- در صورت اضافه شدن کاروان های جدید وافزایش سهمیه، به افراد پذیرفته نشده در قرعه کشی از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد تا در کاروان های جدید در صورت تمایل ثبت نام نمایند .



ورود به سامانه و مشاهده نتیجه قرعه کشی
اصلاح و تغییرات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد