مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

Bradford University عید قربان و عید غدیر مبارک ( brad.ac.uk )

http://s2.picofile.com/file/7177600214/University_of_Bradford_logo.png



به مناسبت دو عید سعید قربان و عید غدیر  یک پسورد دانشگاهی دیگر تقدیم به کلیه بازدید کنندگان


http://www.brad.ac.uk/library/elecinfo/ejnl.php


یوزر نیم و پسورد را میتوانید از قسمت نظرات دریافت نمایید

Major resources available

EBSCO EJS

Elsevier ScienceDirect

IEEEXplore

SwetsWise

Wiley Online Library


Other important resources

ACM

Annual Reviews

Cambridge University Press

EmeraldInsight

HeinOnline

Taylor & Francis

IngentaConnect

Internurse.com

IoP Science

JSTOR: (Ireland Collection, Arts and Sciences II & III Collection and Business Collection)

Proquest

RSC Journals

SAGE Publishing

SpringerLINK

نظرات 23 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ

matribe //DOONspon


برای حمایت و کمک به ادامه فعالیت وبلاگ بر روی تبلیغات کلیک کنید

با توجه به تماس دوستان و درخواست برای دریافت مقاله :
بدینوسیله اعلام می شود ، اکثر مقالات درخواستی با پسوردهای ارائه شده قابل دریافت می باشند ، با این حال در صورتی که مقاله خاصی مدنظر دوستان می باشد این وبلاگ با دریافت وجه ناچیز در قبل زمان صرف شده جهت دریافت مقاله حاضر به همکاری و دریافت مقالات درخواستی شما می باشد ( پیشنهاد قیمت از سوی شما )

razi سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

آقا دمت گرم خیلی با حالی داداشی واقعا بهترین کادو تولد بود واسم
داداش هر روز میام روی همه تبلیغاتت کلیک میکنم واقعا ایول داری
موفق باشی

pesarak سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ

آقا کجا اصلا باید این یوزر و پس رو وارد کنیم؟!

من یه لینک پیدا کردم که اون هم یه عدد 8 رقمی می خواد واسه یوزد نیم! لین لینک:
https://bradfinder.brad.ac.uk/iii/cas/login?service=https%3A%2F%2Fcatalogue.brad.ac.uk%3A443%2Fpatroninfo~S1%2FIIITICKET&scope=1

میشه راهنمایی کنید؟
ممنون

دوست عزیز در لینکی که من داده ام شما می توانید روز نام هر کدام از دیتابس های مورد نظرتان کلیک کنید پس از آن صفحه ایباز می شود و از شما پسور می خواهد.

مریم پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://dokhtarepaeez.blogsky.com

سلام.ممنون از نظرتون تو وبم
وبلاگ شما خیلی از وبلاگ من سره البته!!!
یه جورایی کم آوردم
البته من چون کنکور دارم زیاد نمیام نت که خیلی آپ کنم
ولی خوشحالم که یکی چرت و پرتامو می خونه!!
موفق باشید

خواهش میکنم
شما قطعا شکسته نفسی میکنید
من واقعا در وبلاگ های ادبی کم نظر میدهم
ولی در مورد مطلب شما واقعا حس عجیبی به من دست داد

رهبر جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ

ممنون از لطفتون
واقعا کمکم کرد

خواهش میکنم قابلی نداشت

حسین شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

http://seotools.tavater.net/

medio شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام حسین آقا ممنون از زحمات شما

سلام
خواهش میکنم

مرتضی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ق.ظ

دست شما درد نکنه. کار میکنه. خیلی عالیه. عید شما هم مبارک

خواهش میکنم عید شما هم مبارک

مرتضی سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

با سلام و احترام. من در سایت عضو هستم اما در قسمت پسورد سه دانشگاه (ویژه اعضا) برای مشاهده مطلب از من رمز عبور می خواهد. لطفا راهنمایی بفرمایید. در ضمن من دانشجوی دکتری هستم و شدیدا به پسورد دانشگاهها نیاز دارم. در صورت امکان به ایمیلم بفرستید. با تشکر از زحمات شبانه روزی شما

اگر در سایت عضو هستید پسورد برای ایمیلی که ثبت کرده اید ارسال شده است . در غیر اینصورت یکبار دیگر از عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید

حسن سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

دستتون درد نکنه

خواهش میکنم

حسن پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ

خیلی متشکر از فلاکت در مون اوردید

خواهش میکنم

پژمان پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

با تشکر از سایت خوبتووووون

خواهش میکنم

مهدی جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ

میخواستم ازتون تشکر کنم.
خیلی با معرفتید.

ممنون

behnam شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

ممنون از لینک کاربردی شما.همیشه سلامت باشی

ممنون

مهری دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

پسورد را از کجا پیدا کنیم

در همین قسمت نظرات : نظر اول

کتایون پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

با تشکر. روی همه تبلیغات کلیک کردم.

ممنون

reza سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

تشکر می کنم از شما و تمامی کسانی که من را در این راه یاری می کنند

ممنون
انشااله همیشه موفق و کامیاب باشید

amir یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ق.ظ

با تشکر از زحمات شما
واقعا سایت خوب ومفیدی دارید

ممنون

سعید پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

خدا خیرت بده

ممنون

pouya شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ

waaaaaaaaaaaai.koli mmnun

ممنون

ameerhunzai سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

thans for regestration

nevermind

behnam سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

salam chejoori mishe logout shod?

behnam یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام حسین جان
آقا بازم تشکر می کنم از اینکه این امکان رو در اختیار ما قرار دادی، فقط ی سوال دارم چرا بعضی مواقع وارد سایت نمی شه و پیغام زیر رو می ده، احتمالش هست که کسی از دوستان وارد شده باشه در اون لحظه. من از صبح نتونستم وارد شم.
ممنون از لطف عالی

That username or password was incorrect. Please try again

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد