مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

موهبت

http://kowsar.masoumeh.com/cms/image/0005-50.jpg

من از خدا خواستم به من توان و نیرو دهد
و او بر سر راهم مشکلاتی قرار داد تا نیرومند شوم.

من از خدا خواستم به من عقل و خرد دهد
و او پیش پایم مسائلی گذاشت که آنها را حل کنم.

من از خدا خواستم به من ثروت عطا کند
و او به من فکر داد تا برای رفاهم بیشتر تلاش کنم.

من از خدا خواستم به من شهامت دهد
و او خطراتی در زندگیم پدید آورد تا بر آنها غلبه کنم.

من از خدا خواستم به من عشق دهد
و او افراد زجر کشیده ای را نشانم داد تا به آنها محبت کنم.

من از خدا خواستم به من برکت دهد
و او به من فرصتهایی داد تا از آنها بهره ببرم.

من هیچ کدام از چیزهایی را که از خدا خواستم، دریافت نکردم
ولی به همه چیزهایی که نیاز داشتم، رسیدم.
نظرات 2 + ارسال نظر
(ام ال بی کی) جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ب.ظ http://mlbk.33ir.com

آ.. امشب چند خط قسم دارم... هر کی میدونه چی میگم بدون مسافر یه راهیم...

امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم


امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ میخوان از ما بگیرن اصل و نسب
امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ میخوان از ما بگیرن اصل و نسب


امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ زندم میکنه آهنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ زندش میکنم با رنگ قلم
امشب میخورم صد تا قسم/ زندم میکنه آهنگ قلم

اگه با تبادل لینک وافقی کلیک کن ..............

علی راد یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد
آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد
از همه کاربردی تر این بود:
من از خدا خواستم به من توان و نیرو دهد
و او بر سر راهم مشکلاتی قرار داد تا نیرومند شوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد