مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

UT Dallas McDermott Library

باسلام و ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم


http://s1.picofile.com/file/6217555330/media_B5DDDB2B.png

http://library.utdallas.edu/vwebv/login

یوزرنیم و پسورد در قسمت نظرات

eJournals by Collection:

**These collections do not allow access to ALL the publisher's journals and books. Only the titles licensed are available.

نظرات 14 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ

username: 10025296
password: benner

برای حمایت بر روی تبلیغات کلیک کنید

صابر یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

با سلام

ممنون از پسورد
یه مشکل پیش آمده. فقط وقتی به e-journals می رم و مثلا springerlink رو انتخاب می کنم دوباره یه یوزر و پسورد می خواد که اگه همون پسورد و یوزر اصلی رو وارد کنم خط می ده و try egain می ده.
لطفا اگه می تونید یه کم کمک کنید. و یه کم توضیح بدید.

با عرض سلام و معذرت
من چند وقتی به علت مشکلات از جمله امتحانات فرصت نداشتم اینجا رو بروز کنم
با این حال لطفا به پست آخر مراجعه کنید.

عمیر یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ

ممنون

فریده دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ

مرسی آقا حسین اما به نظر می رسه سوخته و کارنمی کنه
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

با عرض سلام و معذرت
من چند وقتی به علت مشکلات از جمله امتحانات فرصت نداشتم اینجا رو بروز کنم
با این حال لطفا به پست آخر مراجعه کنید.

ریحانه چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام و خسته نباشید
این سایتی که گذاشتید...وقتی وارد قسمت journal یا هر قسمتی دیگه برا دسترسی به مطالبش می شیم error می ده !!!
لطفا راهنمایی کنید
با تشکر

با عرض سلام و معذرت
من چند وقتی به علت مشکلات از جمله امتحانات فرصت نداشتم اینجا رو بروز کنم
با این حال لطفا به پست آخر مراجعه کنید.

ریحانه جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام و ممنون به خاطر پسوردهای خوبتون
من وارد سایتی که دادین می شم ولی رو مقاله که کلیک می کنم نمیشه دانلودش کرد فقط عنوانش میاد؟؟!
میشه برا استفاده از سایت راهنمایی بفرمایید
ممنون

با عرض سلام و معذرت
من چند وقتی به علت مشکلات از جمله امتحانات فرصت نداشتم اینجا رو بروز کنم
با این حال لطفا به پست آخر مراجعه کنید.

ریحانه جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام خواهشا یه سایت دیگه معرفی کنید..آخه این اکثر مجله هاش مثل SCIENCE DIRECT & emerald &...را باز نمی کنه
!!!
با تشکر

با عرض سلام و معذرت
من چند وقتی به علت مشکلات از جمله امتحانات فرصت نداشتم اینجا رو بروز کنم
با این حال لطفا به پست آخر مراجعه کنید.

ریحانه یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام
بابا خدا خیرتون بده یه پسورد دیگه واسه یه سایت دیگه برامون پیدا کنین آخه اینکه خیلی ژورنالها را نداره!!!
ما منتظریما
با تشکر

با عرض سلام و معذرت
من چند وقتی به علت مشکلات از جمله امتحانات فرصت نداشتم اینجا رو بروز کنم
با این حال لطفا به پست آخر مراجعه کنید.

محمدعلی فردین دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

Florida international university password December 2010
https://login.ezproxy.fiu.edu/login
password id: 21199004671439

Proquest username password December 2010
Proquest dissertations
http://proquest.umi.com/pqdweb
username : UITMUSER01
password : welcome

Ebsco sportdiscus username password December 2010
sport discus
http://search.ebscohost.com/
username: sport
password: trial

Malaya university password December 2010
http://www.diglib.um.edu.my/interaktif/
password : x51045019

Webster university password December 2010
with a good science direct
http://library3.webster.edu/login
password : 1863950

A good database password December 2010
https://login.ezproxy.wccnet.edu/login
password: mdurfee

واقعا ممنون

عطا پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

با عرض سلام.یک مشکلی هست وآن اینکه برای مراجعه به مثلا science direct دوباره پسوورد با عنواLast 8 Numbers of Your UTD-ID : و
Your Last Name: میخواهد.!!؟؟

به آخرین پست مراجعه کنید

علی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ

مرسی.خسته نباشید

علی-ص جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام
حسین خان دستتون درد نکنه الان یه دو سالی میشه که به لطف شما میتونم به مقالات به روز دنیا دسترسی پیدا کنیم ( منظورم از خونه است) . فقط قربونت science direct رو فراموش نکن که البته الان با یه سایت دیگه تلفیق شده .
آقا خدا امواتتون رو رحمت کنه برا شما هم طول عمر با سعادت و همراه با شادکامی آرزو میکنم.

ریحانه یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام چرا دیگه پسورد نمی دین واسه سایت های ژورنالها
آخه این آخریه خیلی از مقالات را نمی شه ازش گرفت
indian state ghabli kheili khob bood
با تشکر

شسسپ دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

salam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد