مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

دولت «ایمیل ملی همگانی» ارائه می‌کند

معاون شرکت فناوری اطلاعات ایران از راه‌اندازی پست الکترونیکی(ایمیل ) ایرانی با آدرس iran.ir در آینده نزدیک برای عموم مردم خبر داد.



علی اصغر انصاری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: هم اکنون امکان استفاده از ایمیل ملی برای مدیران دستگاه‌های دولتی فراهم شده است و آنها می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی ایران به آدرس www.iran.ir نسبت به ایجاد ایمیل اقدام کنند.

وی از ویژگی ایمیل ایرانی را حفظ امنیت بیشتر اطلاعات عنوان کرد و افزود: در صورت استفاده از آن اطلاعات ایمیل در داخل کشور گردش می‌کند و مانند ایمیل‌های غیرایرانی نظیر یاهو، جیمیل و هات‌میل که در خارج از کشور میزبانی می‌شوند، اطلاعات به خارج از کشور منتقل نمی‌شود.

انصاری گفت: شرکت فناوری اطلاعات ایران تاکنون برای بیش از سه هزار کاربر اینترنت کشور، پست الکترونیکی ملی را فعال کرده است.

گفتنی است کاربران ایمیل ملی باید برای تائید و تثبیت هویت خود علاوه بر تکمیل و ارسال فرم الکترونیکی، نامه‌ای را با مهر و امضای بالاترین مقام دستگاه اجرایی خود نیز ارایه دهند.

معاون شرکت فناوری اطلاعات ایران در ادامه گفت: براساس این بخشنامه که در سوم مهرماه سال 1386 ابلاغ شد، مقرر شد درگاه خدمات الکترونیکی ایران به نشانی www.Iran.ir به مدیران دستگاه‌های دولتی، خدمات پست الکترونکی ارایه دهد.

انصاری گفت: در این بخشنامه همچنین از مدیران دولتی خواسته شد به منظور امنیت اطلاعات بیشتر، پست الکترونیکی خود را روی پورتال واحد دولت الکترونیکی ایران ایجاد و از آن برای تماس‌هایشان استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد