مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

وعده شرکت زیرساخت: دیتاسنتر ملی ده روز دیگر شروع بکار می‌کند

http://www.tndc.ir/user_upload/images/article/1217660312datacenter.jpg


معاون زیرساخت: با آغاز به کار دیتاسنتر ملی، میزبانی استفاده از اینترنت را شرکت ارتباطات زیرساخت انجام خواهد داد و دیگر نیازی نیست برای استفاده از آن به سایت خارج از کشور وصل شویم و متقاضیان می‌توانند از طریق دیتاسنتر ما اطلاعات را دریافت کنند.

معاون فناوری ارتباطات شرکت ارتباطات زیرساخت از اتمام ارزیابی شرکت‌های متقاضی برای ارائه دیتاسنتر ملی تا 10 روز آینده خبر داد.

محمدعلی آریانیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: RFP این پروژه تهیه شده و کار شرکت‌هایی که قرار بود در این زمینه ارزیابی شوند به اتمام رسیده و مجوز شرکتی ‌که قرار است این کار را انجام دهد تا حدود 10 روز آینده ارائه و فعالیتش آغاز می‌شود.

وی با بیان این که در حال حاضر حدود چهار شرکت خصوصی در این زمینه فعالیت می‌کنند، گفت: با آغاز به کار و راه‌اندازی دیتاسنتر ملی، میزبانی استفاده از اینترنت را شرکت ارتباطات زیرساخت انجام خواهد داد و دیگر نیازی نیست برای استفاده از آن به سایت خارج از کشور وصل شویم و متقاضیان می‌توانند از طریق دیتاسنتر ما اطلاعات را دریافت کنند.

او ادامه داد: این دیتاسنتر محوطه و جایی را به هر سازمانی اختصاص می‌دهد و آن سازمان می‌تواند با استفاده از این فضا دیتای خود را آنجا ذخیره کرده و هرگونه تبادل اطلاعات را از طریق ما انجام دهد.

معاون فناوری ارتباطات شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: سازمان‌هایی که اطلاعات محرمانه دارند نیز با استفاده از این دیتاسنتر می‌توانند اطلاعات خود را دریافت کنند و این کار با امنیت بیشتری صورت گیرد.

آریانیان افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت چندی پیش نیازهای سازمان‌ها را در این زمینه دریافت کرده و در این زمینه اطلاعات مورد نیاز را در اختیار داریم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مدیریت صنعتی شمال چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.n-im.blogfa.com

سلام
دوست عزیز
لینک مرا در وبلاگ خود قرار دهید با عنوان (( مدیر می خوای بشی بیا تو))
و بعد از گذاشتن لینک به ما اطلاع دهید تا ما هم لینک شما را در وبلاگ خود قرار دهیم.
با تشکر مدیریت وبلاگ

مدیریت صنعتی شمال جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:11 ق.ظ http://www.n-im.blogfa.com

سلام
با تشکر از اینکه لینک را قرار داده اید من هم لینک شما را قرار داده ام

افزایش آمار وبلاگ های دانشجویی علم دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.linkbax-daneshjo.blogfa.com


توجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه توجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

(( ویژه وبلاگ های دانشجویی علمی مهندسی مدیریت ))

سلام دوست عزیز
برای افزایش آمار خود لینک باکس دانشجویی را انتخاب نمایید.
برای ثبت لینک خود لازم است به وبلاگ ما بیایید و کد لینک باکس را در وبلاگ خود قرار دهید و لینک وبلاگ خود را ثبت نمایید روزانه 2000 بازدید.
مدیریت لینک باکس دانشجویی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد