مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

شهرداری تهران: خانواده‌ها اینترنت پرسرعت می‌گیرند

 

 

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: توجه به اینترنت پرسرعت، کارآمد و آموزش خدمات کامپیوتری به خانواده‌ یکی از اهداف اصلی سازمان فرهنگی هنری شهرداری است که مدیران فرهنگسراها موظف هستند به زودی این مهم را در سطح مراکز فرهنگی شهر به اجرا درآورند.




به گزارش مهر، "سید محمدجواد شوشتری"، افزود: امروزه با توجه به ترویج اینترنت مخرب برای جوانان و نیز مشکلات جدی مردم در تعمیر کامپیوتر و معضلات سرقت اطلاعات و تصاویر شخصی خانواده‌ها، پرداختن به مباحث کامپیوتری و حوزه وب یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها و خدمات فرهنگسراها در نظر گرفته شده است.

وی که در جلسه شورای معاونین و مدیران فرهنگی هنری 22 گانه شهر تهران سخن می‌گفت، یادآور شد: اصل فعالیت فرهنگسرا باید براساس آیه 108 سوره توبه " فیه رجال یحبون ان یتطهروا" باشد به گونه‌ای که فضای معنوی، پاک و روحانی در برنامه‌ها و فضای مراکز جاری و ساری باشد. شوشتری با بیان اینکه فرهنگسرا کارخانه نیست و پرسنل نبایستی کارمندمدار عمل کنند تصریح کرد: کار فرهنگی ابتدا باید از شخص فرهنگی و خانواده‌اش شروع شود و در مرحله بعد شهروندان را در برگیرد تا نتیجه‌بخش باشد.

وی بر نظارت به خانه فرهنگ‌های مشارکتی تأکید کرد و افزود: در اصل این خانه‌فرهنگ‌ها تحت حمایت و نظارت شهرداری هستند و مدیران فرهنگسراها باید اهتمام جدی در فعالیت‌های آنان داشته‌ باشند. سرپرست سازمان در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: برنامه‌های ماه رمضان سازمان فرهنگی هنری با توجه به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به سال اصلاح الگوی مصرف، بر قناعت، ساده‌زیستی و ترویج اصلاح الگوی مصرف و ترویج معارف قرآنی طراحی و اجرا خواهد شد.

شوشتری در پایان با اشاره به شیوع بیماری مهلک آنفلونزای خوکی و با توجه به تعامل فرهنگسراها با خانواده‌ها بر آموزش، پیشگیری و راه‌های مبارزه با این بیماری در مراکز سازمان فرهنگی هنری تاکید کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی راد چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

همیشه خوش خبر باشید.

مهندس شیعه جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:31 ب.ظ http://mra313.com/

in Allah we tru3t
با سلام...
اینترنشنالیسم و حکومت جهانی مهدوی
شاید متفاوت
خوشحال می شم نظرتون رو بدونم!
در پناه قدرت لایزال الهی
علی ع الگویتان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد