مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

springerlink


http://s2.picofile.com/file/7172778488/expired.png


این هم برای اون دسته از دوستانی که پسورد این دیتابیس رو درخواست داده بودند:

یوزر نیم و پسورد در قسمت نظرات

www.springerlink.com

Recognized as:
Kharkov National University of radio electronics (387-53-114)
1159/1 Ukraine. FULLTEXT ACCESS WILL BE CLOSED IN DEC. CONTACT YOUR LIBRARY. (226-00-188)
Akita University (739-69-596)
نظرات 6 + ارسال نظر
نویسنده جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ

vjc594ct / / hcg672he


برای حمایت از این وبلاگ بر روی تبلیغات کلیک کنید

اکانت فعال است
آخرین تست : 16/08/90

[ بدون نام ] جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام ... واقعا خیلی لطف میکنید که این پسوردها رو میزارید ... من که تا حالا خیلی استفاده کرم ...منتهی مقالات اشپرینگر اکثرشون باز نیست . چرا ؟ یا شاید کار من اشتباهه ... من ابتدا لاگ این میکنم ولی باز هم مقالاتی که مد نظرم هست همشون بسته است ...

خواهش میکنم
همین که شما ما رو دعا میکنید خوشحالم
در مورد محدودیت هم بالاخره یک مقدار محدودیت در مورد مقالات وجود داره و در مورد اکانت هر دانشگاه متفاوته و ممکنه یک سری از مقالات و کتابها توسط اون دانشگاه خریداری نشده باشه

شادی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

با سلام و تشکر
اعتبار پسوردهای این دانشگاهها تا چند روز است و آیا همزمان بیش از یک نفر می تواند از آنها استفاده کند؟

اعتبارش در قسمت ادامه مطلب نوشته شده است
در مورد چند نفره امتحان نکرده ام ولی فکر کنم مشکلی نباشد

امیر یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ

بسیار از شما ممنونم خدمت بزرگی به جامعه دانشجویی می کنید

کریمی چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام.
نیاز مبرمی به این usr & pass اشپرینگر دارم اما نتونستم استفاده کنم.منقضی نشده؟

نمیدونم در هر حال یکی جدیدش رو میزارم برات

ارشیا دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام
ممنون از ازحماتتون ،
میدونم این مطلب به اندازه ی یکسال قدیمی است اما
نیاز مبرمی به یوزرنیم و پسورد این سایت دارم .
یوزرنیمی که نوشته شده ، را قبول نکرد ،
ممنون می شوم اگر راهنمایی ام کنید .
ممنون.

از آخرین پسورد ارائه شده در وبلاگ استفاده کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد