مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

مدیریت فناوری اطلاعات

ارائه مقالات مدیریت و فناوری اطلاعات، پسوردهای دانشگاه ها ( sciencedirect, IEEE,Emerald, Proquest )، کنفرانس ها و عمره دانشجویی

یکمین کنفرانس بین المللی شبکه


توسعه اقتصاد دیجیتال بر پایه دنیای شبکه ای شرایطی را به وجود آورده است که همه سازمان ها و شرکت ها ناگزیر از پیاده سازی شبکه های کوچک و بزرگ برای پیشبرد برنامه های اقتصادی خود هستند. در این شرایط با توجه به اتکا بیش از پیش سازمان ها به شبکه ها و همچنین برنامه های توسعه آنها, ریسک بهره برداری از شبکه ها روز به روز افزایش می یابد و از این رو بهره برداری سازمان ها از متد های علمی و دقیق که مبتنی بر فناوری های روز دنیا باشد یک ضرورت به شمار می رود.
کنفرانس بین المللی مهندسی و مدیریت شبکه قصد دارد با نگاهی علمی و کاربردی فرصت مناسبی را برای همه سازمان ها فراهم آورد تا در فضایی تخصصی با جدیدترین راه حل ها و پتانسیل های موجود در کشور آشنا شوند.

محور های تخصصی :


• بررسی زیرساخت های نرم افزاری شبکه
• بررسی زیرساخت های سخت افزاری شبکه
• مطالعه چالش های امنیتی در مدیریت و مهندسی شبکه
• آشنایی با چالش های آموزش شبکه
• فناوری های ارتباطی و مخابراتی شبکه
• مشاوره در مدیریت و مهندسی شبکه



تقویم کنفرانس :


- تاریخ ارسال خلاصه مقالات 30خرداد ماه 1388
توجه :
* تمامی افرادی که خلاصه مقاله خود را به کنفرانس ارسال می کنند باید رزومه کاری و علمی خود را در ادامه خلاصه مقاله بیاورند و آن را به نشانی network.conference@gmail.com ارسال فرمایند.
** خلاصه مقالات باید در حداکثر 2 صفحه با فرمت word2003 و شامل عنوان, کلمات کلیدی, نام و نام خانوادگی نویسندگان, اطلاعات تماس کامل, شرح روشن و مناسبی از مقاله و اهداف و رویکردهای آن باشد.

----------------------------------------
2- تاریخ اعلام نتایج خلاصه مقالات 15 مرداد ماه 1388
----------------------------------------
3- آخرین تاریخ ارسال اصل مقالات پذیرفته شده 25 شهریورماه 1388
توجه :
* تمامی افرادی که اصل مقاله خود را به کنفرانس ارسال می کنند باید عکس خود را به همراه اطلاعات کامل تماس به نشانی network.conference@gmail.com ارسال فرمایند.
** اصل مقالات پذیرفته شده باید در حداکثر 25 صفحه با فرمت word2003 و شامل عنوان, کلمات کلیدی, نام و نام خانوادگی نویسندگان, اطلاعات تماس کامل, خلاصه, جزییات کامل مشتمل بر اهداف, بررسی ها و نتایج باشد.
*** اصل مقالات برای داوری نهایی دریافت می شود و از طریق ایمیل به مقاله دهندگان شرایط حضور در کنفرانس اعلام خواهد شد.
---------------------------------------
4- زمان برگزاری کنفرانس 14و 15مهر 1388
---------------------------------------
شایان ذکر است تمامی نتایج داوری و درخواست های ارسال اصل یا خلاصه مقالات از طریق ایمیل network.conference@gmail.com انجام خواهد شد.


محل برگزاری کنفرانس :


محل برگزاری کنفرانس در شهر تهران خواهد بود که متعاقبا اعلام خواهد شد.


آدرس سایت کنفرانس :


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد